ODA SEÇİMİ
Sizi Arayalım
'den itibaren
Gezinet Club Card Kampanyası
Aşağıdaki bilgileri girerek bu tesis içerisinde aramanızı güncelleyebilirsiniz.
HARİTA

Colossus Hotel Bodrum; Gümbet merkezde denize 120 metre, barlar sokağına 250 metre, bodrum merkeze 3 km, Havaalanına 40 km mesafede bulunmaktadır. Otelimiz herşey dahil konseptinde hizmet vermektedir.

Ön Yazı

Denize Uzaklık

Denize 120 mt

Şehir Merkezine Uzaklık

Bodrum şehir merkezine 3 km. Bodrum barlar sokağına yürüme mesafesinde.

Havaalanına Uzaklık

Bodrum Havaalanına 40 km mesafededir.

Genel Tesis Özellikleri
  • Saç Kurutma
  • Kasa
Konsept

Herşey Dahil; Sabah kahvaltısı, Geç Kahvaltı, Öğle Yemeği, Snack Saati, Çay Saati, Akşam Yemeği, Gece Çorbası. Tesiste yerli alkollü alkolsüz içecekler saat 23:00'a kadar ücretsiz.

Spor ve Aktiviteler
  • Havuzda Şemsiye
  • Havuzda Şezlong
  • Kum Plaj
Bu Otel İçin Tanımlı Bir Fiyat Listesi Bulunmamaktadır.
Fiyatlar özel gün ve dönemlerde geçerli değildir.
Bu Otel İçin Tanımlı Kampanya Bulunmamaktadır.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Yorum Ekle
03.07.2013
ben 2011 senesinde gittim gayet güzel bir tatil geçirdik arkadaşımla beraber koray bey in yakın ilgi alakası gerçekten memnun bıraktı bizi.ve arkadaşlarımızaada tavsiye ettik onlarda gittiler.koray bey hem otel de hemde dışarıdaki bütün aktivitelerde bizleri yönlendirdi ve yardımcı oldu gerçekten çok teşekkürler.iyi günler.
17.03.2013
ben annemle birlikte gittim ve son derece memnun kaldım bu yıl tekrar aynı ortamda olmayı istiyorum özellikle özcan abim bayram usta barmen muharrem koray abimm mükemmel insanlar aile ortamı buldugum ve son derece güzel bir tatil yaptım ve herkese kesinlikle tavsiye edebilicem otel inşl bu yılda orda olabilirim herkese çokkk tşkr ediyorumm
10.12.2012
Çok güzel ve eğenceli bir tatil geçirdim. Yemekleride güzeldi
16.09.2012
korkarak gitmiştik...burası için değil tabiki ama beklentimizin çok üstünde bulduk....herşey çok güzeldi...mevkisi güzeldi...barlar sokağına yakın önümüz deniz ...otel bir harikaydı...personel güler yüzlü cana yakın..MUTFAK BİR HARİKA ÇEŞİT BOLLLL VE TEMİZ en önemliside buydu....seneye yine inş colossus tayız...bu sefer kalabalık geleceğiz...ha oğuz beye de teşekkürler...yalnız havuza duş alma yeri konulsa çok iyi olacak...herşey için teşekkürler... Gezi nete de teşekkürler seneye görüşmek üzere
10.09.2012
beklediğimizin üstünde bir karşılık aldık.
ilk başta gümbette bellacasa oteli ayırtmıştık...daha sonra olumsuz geri dönüşler üzerine son anda colossusa gitmeye karar verdik ve bu konuda yardımcı oldunuz....daha sonra duyduk ki bellacasa otel gazetelere düşmüş...neyseki yardımlarınızla son anda kurtardık paçayı diyebiliriz...:))) ilginiz için çok teşekkürler...
COLOSSUS HOTELİ SEÇTİĞİM İÇİN ÇOK ŞANSLIYIM. HEM UYGUN FİYAT HEMDE KALİTELİ HİZMET. ANNEMLE GİTMİŞTİM VE İKİMİZDE ÇOK BEĞENDİK. HEM MEVKİ OLARAK HEMDE ÇALIŞANLAR ÇOK İYİYDİ. SENEYEDE İNŞALLAH COLOSUS HOTELİ TERCİH ETMEK İSTİYORUZ. VE HERKESEDE TAVSİYE EDİYORUM.UMARIM BU ŞEKİLDE VE DAHADA İYİ OLARAK DEVAM EDERLER.TEŞEKKÜRLER GEZİ NET.
03.09.2012
ben eşimle arkadaşlarımız filiz hnmlarla birlikte otele gittik. bayram tatili için filiz hnm rezervasyonu yaptırmıştı.açıkçası bazı endişelerim vardı giderken ama gayet güzel geçti.biz daha önce gümbette diğer otellerde tatililimizi geçirdiğimizden açıkçası merak ve endişe diyebilirim .otel güzel çalışanlar süper ama maalesef otel eksiklerle dolu temizlik.elema n. maalesef çok eksik düzensiz koray bey eşi bedia hnmözcan bey eksikleri kapatıcam diye maalesef parçalanıyolar.otelin yeri konumu süper ama müdür hiçbişeyle ilgilenmiyor .müdür bey eleman ve temizlik konusuna bi daha ki sezonanda ilgilenirse süper olur gitmeyi düşünebiliriz .biz oteli satın almaya gitmedik yada sırtımızda getirmiyeceğimize göre biraz tepeden tırnağa bakım şart diyorum ve teşekkür ediyorum.
21/082011 tarihleri arası gezi net tatil sitesinden leyla hnm.tavsiyesi ile konaklama imkanım oldu önce leyla hnma teşekkür etmek isterim .çok güzel bi tatildi tavsiye edebileceğim tek otel diyebilirim gümbette öncelikle leziz yemeklerin mimarı şef bayram beye. restoran şefin ilgi ve alakası bardan sorumlu özcan beye bedia hnma korab bey ve eşine görtermiş oldukları ilgi alaka ve güler yüze çok teşekkür ederim .yetersiz olan otelin eleman sayısına rağmen eksikliklere rağmen çok güzel vakit geçirdik otel bence bu kişilerin kıymetini çooook fazla bilmeli.gümbete gittiğimde tek adresim diyebilirim..
30.08.2012
ben eşimle 7 gece 8 gün tatile gittim hayatımda yaptığım tatiller arasında en güzeliydi ve herkese tavsiye ederim otel çalışanlarından özcan ömer ve tabiki halk ilişkiler müdürümüz koray beye sonsuz teşekkürler ve seneye hedefimiz yine colossus olacak
27.08.2012
18.08.2012 de giriş yapıp 4 gece kaldık.fazla bir beklenti ile gitmediğimiz bu otelde beklentimizin kat kat fazlasını bulduk.yemekler çok lezzetliydi.az personel olmasına rağmen hizmet iyiydi.herkes oldukça güleryüzlü...bir de en güzeli en ufak bir aksaklıkta hemen çözüm bulup telefi etmek için ellerinden geleni yapmaları oldu.özellikle halkla ilişkilerde bulunan KORAY beye 10 ÜZERİNDEN 10 VERİYORUM. En güzel tesislerin bulunduğu Antalyadan böyle bir tatile katıldığım için çok şükür hayal kırıklığı yaşamadık.
11.08.2012
Öncelikle Gezinet'ten Elif Tanyol hanıma teşekkür ederim. Bana bu otele gitmemde çok yardımcı oldu. Ailemle birlikte 24-29 Temmuz arası otelde tatil yaptık. Önce ne kadar içim rahat olsada yinede bir endişem vardı ama otele gittiğimizde ilgi resepsiyonda başladı teknik ekip çalışanına kadar devam etti.Muhteşem bir personel güleryüzüyle çalışkanlıklarıyla hoşgörüleriyle gerçekten mükemmeldi. O muhteşem yemeklerin baş mimarı şef Bayram beye,restoran şefine,restoranda hizmet veren Tayfur ve Samet beylere,mükemmel tostlarıyla Nusret beye,barda hizmet veren Bedia hanıma ve Özcan beye,teknik servisteki ismini alamadığım beye ve temizlik hizmetlerinde çalışan Gizem hanıma çok çok teşekkür ederim. Bizi çok güzel ağırladılar.Tavsiye edeceğim bir otel.
10.08.2012
GERÇEKTEN GÜZEL VE ÖNEREBİLECEĞİM BİR YER AMA BAZI DTAYLAR VAR MESELA YEMEKTE BOŞ YER BULAMAK ÖZELLİKLEDE AKŞAMLARI VE TATLI YİYECEKLERİN SOĞUK ORTAMDA OLMAMASI AMA PERSONELE PUAN VERMEK GEREKİRSE 10 ÜZERİNDEN 10 MÜHİT OLARAKTA OTELİN YERİ SÜPER HER ŞEY ELİNİN ALTINDA YANİ GÖNÜL RAHATLIĞIYLA GİDEBİLİRSİNİZ
SÜPERDİ Colossus otelde 4 günlük tatilimiz muhteşemdi diyebilirim oteldeki çalışanlardan resepsiyonistten tuttun animatörüne temizlik elamanlarına kadar çok ilgili çok saygılıydılar bodrumda gidebilecek oteller arasında en iyisi diyebilir verdiğiniz paranın hakkını sonuna kadar veriyorlar tek kusuru havuz başındaki barda masalar yok onuda söyledik düzeltecekler seneye tekrar gitmeyi düşünüyorum herkeze tavsiye edebileceğim otel..
08.08.2012
eski, zarları farklı bir tavla yerine güzel bir tavla yakışır bu otele. Odadaki klima koku yapıyor, filtresinin ve bakımlarının yapılması gerekli. Genel olarak güzel.
İyi bir tatildi teşekkürler gezinet
otelden çok memnun kaldık. çalışanlar hizmet çok iyi tavsiye ederim.
04.08.2012
24-29 temmuz arası buradaydım ailemle beraber.. Ve gerçekten memnun kaldık yemekler çok çeşitli ve lezzetliydi.. Personel de cok güler yüzlü ve yardımseverdi hiç bir sorun yoktu personel açısından yemekler açısından.. Otelin yeri zaten çok fazla iyi denize barlar sokagına 2dk mesafeyle gidiliyor... Yemekleri hazırlayan Şef Bayram Bey'e ve tüm personele çok çok teşekkür ediyoruz.. :) Tek bir sorun söylemek gerekirse ingiliz turistler.. Bodrumda her yerdeler zaten ama otellerde biraz sıkıntı oluyo çok fazla alkol tüketip rahatsızlık veriyorlar sesleriyle hareketleriyle türkler uyarılırken turistlere ses cıkarılmıyo bazen.. Bu ayrımcılık tek şikayetimdir bu otelden bunun dışında hersey mükemmeldi :)
31.07.2012
Balayı için bizde bu oteli tercih edenlerdeniz.Bende yorumlara bakarak çok korkarak gitmiştim.Ama beklediğimden daha güzeldi.Personel yemekler herşey güzeldi.Beklentiler yüksek olduğu zaman tabii ki memnun kalamazsınız.Ama beklentilerin ödediğiniz parayla orantılı olması lazım.Özellikle Koray beye ve diğer arkadaşlara çok teşekkürler..
16.07.2012
otelinizi daha önce ...... sitesinde gördük inceledik beğendik ancak intenette otelinizin hakkında çok şikayet vardı eşime eyvah nereye gidiyoruz dediğimde tedirgin olmuştum.otelinize geldiğimizde küçük sorun dışında hiçbirşey yaşamadık yemekleriniz çokgüzel..genç bar çalışanları çok güleryüzlü hatırnaz bize memunmusunuz diye herzaman sordular gerçekten bu ücretlere bu kadar harika tatil yapacağımızı ummuyordum..çok teşekkür ederim
14.06.2012
Otelin fiyatı düşük olduğu için açıkcası beklentimiz düşük olarak gittik eşimle birlikte. Fakat umduğumuzun çok üstünde bir tatil yaparak döndük, çalışan tüm personel güler yüzle ilgilendi bizimle akşamları bara gittik gündüz daha farklı etkinlikler vardı, Herşey dahildi ve yemekleri güzeldi çeşit de fazlaydı dışardan hiç yemek yeme ihtiyacı hissetmedik bile :) bizimle çok ilgilenen Koray Bey ve Samet Bey'e çok teşekkür etmek istiyorum tatilimizden çok memnun kaldık... Umarım seneye görüşürüz...
12.06.2012
balayı için seçtiğimiz bir oteldi receptıonundan barmenıne garsonuna kadar hepsi mukemmel ınsanlar herseyde cok yardımcı oluyolar sızı eglendırebılmek ıcın ellerınden gelenı yapıyolar bız cok memnun kaldık ısrarla tavsiye edıyoruz seneye banko ordayız.
Bonus Logo
SMS Icon

*Üye olarak Kullanıcı Sözleşmesi ve Üyelik Sözleşmesi'ni kabul edersiniz

Gezinet'e Hoşgeldiniz. Üyeliğiniz başarıyla oluşturuldu. Kapat
Girmiş olduğunuz e-posta adresinde ait bir üyelik bulunmaktadır. Şifremi Unuttum